lelloDVD Nieuws / News
Close News Section

03-10-24

Allereerst, vorig berichtje was van 02-09-24 niet van 08-02-24.

Vandaag, donderdag 03-10, bijna de klok rond ge/ver-slapen. Als ik niet wakker gebeld was door een klant, had ik waarschijnlijk nog in een slaap-coma gelegen.
Effectief is dat alle bestellingen die vandaag op de bus hadden gemoeten, pas morgen (vrijdag) op de bus gaan. Sorry voor de vertraging.

Iemand een idee hoe je 48 uur wakker én effectief én efficient kunt blijven? Dan haal ik mijn slaap wel weer zondag in :)


08-02-24
Sinds afgelopen weekend is er een dag vertraging bijgekomen. Zal binnen een paar dagen wel bijgelopen zijn denk ik.


14-08-2024
Voor het gemak de 3-disc Amaray 4K KeepCase maar onder de standaard Blu-ray KeepCases geplaatst. Even geen tijd om te programmeren.


14-06-2024
Terug van weggeweest, hoop ik. Dinsdag de gehele middag doorgebracht in de Ford-garage. Had maar 2 uur hoeven duren, maar de extra tijd hadden ze nodig om mij de invoice voor te lezen (:
Dus loop ik nu al 2 dagen en nachten te piekeren wat te doen Zelfs als ik alle 'mankementen' laat maken, kan ik de auto niet eens verkopen, want ik zou 'm graag met een werkende radio verkopen. De radio werkt nog wel, alleen de PIN-code wordt niet meer geaccepteerd. Schijnbaar dat ie daarmee stopt als de radio 10 keer of zo van de spanning af gehaald wordt. Ik heb het ook gezien bij ander Ford-radio's.
En éen post op de rekening is Accu nr.15, .......
De auto heeft inmiddels evenveel gekost aan onderhoud en reparatie als die kostte 16 jaar geleden. En hij heeft nog geen 16000km gereden. Nee, geen typfout

En dan was er nog iets mis met de auto (of iig met de serie(s). Maar met een beetje geluk kom je er niet achter welk onderdeel dat dat is. Maar dat beetje geluk had ik niet, 2 jaar geleden. Maar Ford wist het al vanaf 2008. Ze hebben het echter werkelijk niemand laten weten Dus als je nu dat onderdeel zou bestellen, zou je waarschijnlijk hetzelfde foute produkt weer krijgen

Dus advies van vandaag: Nooit geen Ford meer!

Oja, wellicht belangrijker: Ik loop nu weer bijna 2 dagen extra achter. Hopelijk kan alles nog vandaag afgehandeld worden (en ik zie nu pas dat het vrijdag is), dus hopen dat ik niet al te veel fouten maak met nog een extra nacht slaapgebrek.
Of is het 3 dagen inmiddels? Ik zou zweren dat het nu donderdag is.


05-06-2024
Sinds afgelopen vrijdag zo wat weer alles fout, beginnende met Marktplaats, zoals de meeste mensen wel gemerkt hebben. Daarna  Windows OS (10) weer. Ben ik de enige die een schijthekel heeft aan Microsoftprodukten?
Browsers, welke dan ook, schijnen ook niet meer om te kunnen gaan met geheugen tekort; Ik heb altijd al een stuk of 100 tabs en/of windows open, sinds Windows 95, maar was zelden een probleem.
Plus de gebruikelijke ellende met klantensservices dat meer tijd kost dan het geld wat je van ze tegoed hebt.

Dus deze dag ook weer compleet kwijt om goed overzicht te krijgen van lopende zaken.
En Bonus: Wist je dat Ziggo sommige marktplaats-mails in de spam-box zet en als je geen webmail gebruikt, deze mails niet aankomen in je mailclient (zoals Thunderbird)?

Ook, afsluiten met een beetje goed nieuws. Ik heb vandaag mijn eerste set aan 4K KeepCases binnengekregen. Moet nog wel geintegreerd worden in het menu, dus dat duurt ook nog wel even voor je ze kunt bestellen.

22-05-2024
Even een korte update. Verleden week ging zo wat alles fout. Afspraken gemist omdat ik op een andere datum leefde, MP-berichten die niet aankwamen of uit zicht verdwenen. Geen Windows OS (10) crashes, maar massa's aan windows die bleven hangen.
In een 3-daags weekend denk je wel alles bij te werken en in te halen, maar tegendeel bleek maar weer eens waar.

Ik zal vast niet de enige zijn die is opgevallen dat klantenservices tegenwoordig werkelijk niks weten of kunnen, je niet kunnen doorverbinden met de juiste afdeling en het probleem niet eens kunnen doorgeven, als zeggen ze van wel.En met sommige problemen doen ze sowieso niks: nieuwe klantenservice regel 1: Sorry meneer, niet onze fout of verandwoordelijkheid, zoek het zelf maar uit.  Soms kom je wel door en bevestigen ze de fout die ze gemaakt hebben en dat het nu wel degelijk opgelost gaat worden, binnen 5 weken.

Ok, dit wordt nu al te lang. Even nog iets over PayPal. Als koper heb ik er een klein maartje bij, maar als particulre verkoper die PayPal aanbiedt (aan buitenlandse kopers) mijn advies is om het niet te doen: Ken je alle voorwaarden voor verkopersbescherming? Zeker weten? En ken je de extra verrassing van PayPal die je krijgt en als iets niet bezorgd wordt?
Mijn ervaring nu: verkopersbescherming is een scam en de rekening voelt als diefstal. Die betalen we dus niet. Ben benieuwd wat het incassoburo gaat doen. Ik heb ze mijn positie verteld, dus wacht ik de allerlaatste wel af.

Nog meer ellende? Tuurlijk! Het houdt nooit op. Helaas zorgt het wel voor vertragingen voor mijn klanten, met mogelijk meer fouten vanwege de stress. Vandaag maar weer eens niet naar bed, in de hoop dat ik iets kan inhalen. Ik werk dan wel trager en inefficienter.

Gister verslapen, dus veel niet op de bus gegaan. Positief: heb wat uren slaap ingehaald.Negatief: gaat doorgaans ten koste van efficientie vandaag en morgen.

En note to myself: vrijdag 24-05-24 om 16:10 een afspraak. Niet vergeten!
Vandaag is het, .... woensdag?
Oja, dat betekent dat betalingen binnen moeten zijn vóór 15:00 zodat ze nog die dag op de bus kunnen !


Vertraging momenteel: Ik geloof dat ik momenteel 2 dagen achterloop, in alleen al berichten beantwoorden. Ik hoop dat ik ze allemaal kan vinden!
Nuttige ibestelnstructie: Of je via MP bestelt of via de site: Als er een extra vraag in staat die ik niet direct kan beantwoorden, kan het soms dagen duren voor je een bestelmail krijgt (met een antwoordt op die extra vraag).
Specifiek voor MP-bestellingen: als in 1 bericht een opsomming staat van titels die wilt, copy en paste dan de hele titel van die advertentie (anders weet ik soms niet welke uitgave je wilt).

Specifiek voor site-bestellingen: Stuur je complete bestelling als 1 bestelling door. Ik weet niet wat ik moet met bestellingen die achter elkaar binnenkomen met andere titels of met overlap. Ga ook geen instructie geven wat ik er mee moet; je verliest daardoor de kortingsregeling.  Indien nodig, stuur de complete/correcte bestelling opnieuw door en vermeld dat deze bestelling de juiste is!


14-05-2024
Ok, ik was 3 dagen niet aanwezig. Ik had in principe dit bericht afgelpen vrijdag al kunnen plaatsen, maar toen was het nog niet zeker, of en indien wel afwezig, hoeveel dagen.
Vanaf vrijdagavond t/m nu (maandagavond) helmaal niets gedaan, nog geen dvd aan mijn hoofd gehad.
Alles dus 3 dagen vertraagd, dus laat ik maar eens aan de slag gaan.

Sorry voor alle onzekerheden die het mogelijk veroorzaakt heeft.

13-05-2024
Ok, ik was 3 dagen niet aanwezig. Ik had in prinncipe dit bericht afgelpen vrijdag al kunnen plaatsen, maar toen was het nog niet zeker, of en indien wel afwezig, hoeveel dagen.
Vanaf vrijdagavond t/m nu (maandagavond) helmaal niets gedaan, nog geen dvd aan mijn hoofd gehad.
Alles dus 3 dagen vertraagd, dus laat ik maar eens aan de slag gaan.

Sorry voor alle onzekerheden die het mogelijk veroorzaakt heeft.

06-04-2024
Inmiddels een dag vertraging, met van alles. Mogelijk nog extra vertraging vandaag en morgen. Maar hopelijk zondagavond weer alles of het meeste bijgewerkt en iedereen wel minstens een bericht ontvangen heeft.


15-03-2024
Toch maar even langs de huisarts. Hopenlijk met het wonderpilletje zodadelijk 12 uur out en morgen fris weer op.

Ik ga het wel rustiger doen. Dus de komende tijd graag geen speciale verzoekjes of wanneer een titel weer terugkomt.
Ook, als je een bestelling doorstuurt en die wil je wijzigen, stuur dan de complete (nieuwe) bestelling door en vermeld dat dat de gecorrigeerde (complete) bestelling is.


11-03-2024
Hmmm, en ik had 12 maart al ruim genomen. Maar vandaag is het een week dat ik niet kan slapen. En dat is de belangrijkste reden voor de vertragingen. Eigenlijk zijn het de rare fouten die je gaat maken, omdat je geheugen ook niet echt meewerkt en alle ingepakte bestellingen weer opengemaakt moeten worden om te checken of ze wel de juiste titels bevatten en achtereenvolgens uit automatisme
weer dezelfde of nieuwe fouten gaat maken. Eén 'leuk' voorbeeld.Toen ik voor de 2e keer een titel ging uit voorraad ging halen, vroeg ik me al af waar ik die titel na de 1e keer had neergelegd. En nu kan ik ze allebei niet vinden en weet ik niet eens zeker of de bijbehorende bestelling al ingepakt en/of verzonden was/is.Te gek voor woorden.

Ik moet nou ook nog eigenlijk een standaard berichtje sturen naar iedereen die vanaf donderdag of vrijdag mij een bestelling of bericht stuurde, maar ik val om van de slaap en hoop ik dat ik dat ook doe zodra ik dalijk naar bed ga (tis nu maandag 11:50). Vandaag gaan er dus ook geen bestellingen op de bus.


10-03-2024
Sinds donderdag 7 maart zijn er vertragingen (vanwege 8 maart (!)) met bestellingen opnemen, afhandelen en verzenden. Ook op Marktplaats. Hopelijk vanaf dinsdag 12 maart loopt alles weer wat vlotter.

09-02-2024
Vanwege Carnaval worden bestellingen pas weer verzonden vanaf woensdag 14 februari.

22-01-2024

Hmm, dit begint meer op een dagboek te lijken. Maar misschie wel handig voor mijzelf als referentie later.
Met de vertragingen valt het vooralsnog mee. Behalve vandaag, waar alleen de betaalde bestellingen van afgelopen weekend zijn verzonden.

08-01-2024
Ok, nog even wat extra drama er bij. Reken de komende dagen nog maar op extra vertragingen met van alles. Ook dat ik sommige bestelmails niet meer kan vinden.
Daarnaast heb ik zoveel andere belangrijke zaken te regelen, dat voorraadadministratie soms helemaal vergeten wordt. Resultaat giervan is dat ik so s niet eens meer weet of ik nog iets heb, en zo ja , waar het ligt. (ook vanwege alle hercategoriseringen waarvan de vorige niet eens compleet waren)
En bij elke overbodige vraag (de meeste via Marktplaats) komt een zenuwinzinking dichterbij.Voor sanity reasons beantwoord ik dus al heel veel vragen niet meer (antwoord staat toch al in de tekst of specs). Indien niet al weken, zit ik al maanden  te wachten (en misschien wel jaren) op zo'n inzinking/

En afgelopen vrijdag was een onschuldige vrijwilligger aan de deur het eerste slachtoffer van een nieuwe ik (zonder filters, zonder enige tolerantie en met een gemak waar ik zelf van schrok). Wow, ik wist niet dat die persoon echt bestond. Sorry meneer de vrijwilliger! Verkeerd moment, verkeerd tijdstip, Ik geloof dat ik voor de zekerheid maar geen enkele correspomdentie meer gedaan had de volgende 24 uur. Vandaar die vertraging in de bestelmails vanaf dat moment


06-01-2024
Even een korte beste wensen voor 2024. Verleden jaar wenste ik al een gezond(er) 2023! Ik geloof dat ik dat zelf dit jaar nog meer nodig heb!
Ik ga het dus iets rustiger aandoen. Ik denk dat dit hoofdzakelijk betekent dat ik niet meer ga zitten stressen met de afhandeling van bestellingen. Eén voorbeeld is dat een bestelling of betaling gedaan op een vrijdagmiddag mogelijk/waarschijnlijk niet die dag nog op de bus gaat. Dus graag geen bestellingen meer die spoed hebben, tenzij misschien als het afgehaald kan worden.

Binnenkort meer info over beperkingen die ik mij zelf opleg en wellicht wat andere regeltjes.
(Wow, 15 minuten aan het typen en nu al weer een pauze nodig voor ik echt aan het werk ga vandaag)


27-11-2023
  Komende dagen/weken kunnen er vertragingen optreden met het zowel  bestellingen opnemen als bestellingen verzenden. Zelfs als je een "Verzonden"-berichtje krijgt is de kans ietsje groter dat de bestelling toch niet verzonden wordt die dag.
Meerdere oorzaken voor alle vertragingen

Vragen beantwoorden (via de Vraag-link bijv.) is al heel lang een probleem, helaas. Maar vragen via MP (die sowieso snel uit zicht verdwijnen), vragen/verzoekjes in een bestelling of tussen het plaatsen van een bestelling en verzending levert momenteel bijna gegarandeerd een vertraging op. Het kan zijn dat je dan weer achteraan in de rij komt


29-06-2023
  Ok, ik ben terug, maar een dag later dan gepland vanwege een vluchtannulering. Orderafhandelingen zijn dus met ongeveer een dag vertraagd.

Advies voor mensen die de komende weken (maanden?) met Air Canada vliegen: Houd rekening dat er vanalles mis kan gaan! Ze hebben al maanden hun zaken niet op orde en de klantenservice bellen heeft geen zin als je spoed hebt: je staat uuuuuren in de wacht voor je iemand aan de lijn krijgt

19-06-2023
  lelloDVD is op vakantie van 19 juni t/m 28 juni
Komende week komen er pre-orders op de site te staan. Als deze titels niet besteld worden vóór 27 juni, worden ze mogelijk (nog) niet meegenomen terug naar Nederland, omdat ik hier (in Canada) meer heb liggen dan ik mee terug kan en mag nemen.

16-02-2023
Vanwege Carnaval worden er geen bestellingen verzonden op maandag 20 en dinsdag 21 februari.

16-01-2023
Lekker laat weer, maar: de beste wensen voor een gezond(er) 2023!
Zoals sommigen al de afgelopen tijd gemerkt hebben zijn er soms wat vertragingen in de afhandeling en verzending van bestellingen. En een nieuwsbrief is er ook al meer dan een jaar niet uitgegaan. Een algemene oorzaak hiervoor is dat er maar 24 uur in een dag zitten (en ik als goed voornemen dit jaar besloten heb om toch minstens 5/6 uur per dag te slapen, tenzij het echt niet anders kan).

De verzendkosten-pagina moet ook nog aangepast worden, maar hoofdzakelijk alleen voor naar het buitenland.
De 2-disc 11mm Blu-ray KeepCases van Amaray en Viva zijn ook weer op voorraad. Die van Amaray waarschijnlijk voor de laatste keer.
4K KeepCases staan ook nog op een prioriteitenlijst, maar wanneer die lijst aan de beurt is, pfff?

De komende tijd dus nog vertragingen, helaas.

11-06-2022
Heb een poging ondernomen om het CC-probleem op te lossen. Op mijn hotmailadres komt in elk geval de CC weer binnen. Hopelijk op andere ook weer (zoals @yahoo). Check nog wel even je spambox. De fix is een tijdelijke 'oplossing' tot er een compleet nieuw mailsysteem komt. Kan tot die tijd nog eventueel wel wat andere dingetjes proberen indien nodig.

Sinds deze maand loop ik1 jaar achter met het adminstreren/toevoegen van nieuwe voorraad en titels. En elke dag komt daar wat bij. Om een inhaalslag te maken komen er komende tijd nieuwe titels op de site ZONDER geldige specs!. Alleen de titel-sectie is correct met een foto die 90-100% overeenkomt met die titel. Ter vergelijking, foto's bij normale titels komen 99% van de tijd overeen van 95 tot 100%.Bestel deze 'inhaal'-titels dus op eigen risico, want ze kunnen NIET geretourneerd worden. Annuleren van een bestelling kan altijd tot je het "verzonden"-berichtje krijgt.


Vragen over deze titels worden niet beantwoord; zou voorbijgaan aan het hele "inhaalslag"-principe.
Sommige van deze titels zullen mogelijk nooit een complete specpagina krijgen.
Sommige van deze titels zullen mogelijk snel verdwijnen van de site, simpelweg omdat ze niet meer naleverbaar zijn.
Deze titels komen pas op Marktplaats zodra de specs compleet en/of correct zijn.

Bestellingen MOETEN via de normale bestelprocedure doorgestuurd worden. Zit je op een mobieltje of een OS die geen raad weet met mijn site, dan kun je de bestelling handmatig doorsturen via je eigen emailprogramma, zolang de velden maar goed ingevuld zijn. en het er min of meer uitziet als op de Checkout-pagina. Ga niet zelf creatief aan de slag (hoe goed bedoeld ook soms); kans is groot dat je bestelmail niet op de juiste plaats terecht komt.

28-02-2022
I.v.m. Carnaval weer eens vergeten dat maandag en dinsdag het postkantoor dicht is. Geregistreerde verzendingen worden pas weer vanaf woensdag 2 maart verzonden.
Oja, en nog de beste wensen voor 2022 :).

Beantwoorden van vragen en verzoekjes loopt sinds 2 jaar wat vertragingen op. Druk, druk, druk.

26-01-2021
Vanwege verwachte rellen was het postkantoor gesloten. Vandaag konden er dus geen buspakjes en pakketten verzonden worden. Sorry voor de vertraging.
De foto-migratie levert ook nogal wat problemen op, maar er wordt aan gewerkt!

08-01-2021
Foto's worden momenteel gemigreerd naar een andere server. Hopelijk zijn alle plaatjes spoedig weer zichtbaar.
En natuurlijk: Nog de beste wensen voor 2021!

20-05-2020
Vanwege de relatief extreme drukte lukt het niet elke dag alle bestellingen de deur uit te krijgen. Overschrijvigen die later in de middag binnenkomen kunnen mogelijk dus pas de volgende werkdag op de bus. Sorry voor eventuele vertragingen.

06-04-2020
Top-frame fixed..

30-03-2020
Vergelijk-functie fixed..

26-03-2020
Home, Sweet Home.
 

24-03-2020
Ok, nieuw ticket geboekt. Hopelijk ben ik toch donderdag 26 maart thuis. Met de KLM.
 

24-03-2020
En voor de 3e keer is mijn vlucht terug gewijzigd. Nu ben ik pas zaterdag 28 maart terug. Bestellingen zullen dus pas vanaf maandag 30 maart verzonden worden..
Ik hoop dat het hierbij blijft, maar de paniek begint toe te slaan..

23-03-2020
Mijn vlucht uit Canada is opgeschort met een dag. Als er verder geen veranderingen meer optreden, dan zullen bestellingen vanaf 27 maart afgehandeld worden. Sorry voor de vertraging.

11-03-20
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 26 maart worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe.
Betalingen zonder (correct) bestelnr in de overschrijving worden als laatste verwerkt.
Speciaal voor Marktplaatsklanten: gebruik e-mail! Bestelcorrespondentie zonder bestelnr in de email-titel/onderwerp/subject worden nog later verwerkt!
Er worden geen herinneringen gestuurd. Niet-betaalde bestellingen worden als annulering beschouwd.
Ik laat je niet weten dat ik weer thuis ben. Je mag ervan uitgaan dat ik de 26e weer  terug ben
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From March 25th, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

08-03-2020
Vooraankondiging: lelloDVD is op vakantie van 12 maart t/m 25 maart

21-02-2020
I.v.m. Carnaval worden  bestellingen pas weer vanaf woensdag 26 februari verzonden.

02-12-2019
I.v.m. een storing op het Postkantoor, konden er vandaag geen geregistreerde pakketten verzonden worden..

28-11-19
Ben inmiddels weer thuis, maar vandaag een halve dag extra vertraging opgelopen in de afhandeling van bestellingen. Hopelijk alles morgen weer normaal.
I'm home, but today additional delays in handling orders. Hopefully tomorrow everything back to normal.

23-11-19
Het lijkt alsof ik mijn verbinding weer terug hebt. Ik ga er echter vanuit dat dit meer toeval is dan een fix van het verantwoordelijke bedrijf, want van hun heb ik nog helemaal niks gehoord. Ik zal zoveel mogelijk bestelmails de deur uit proberen te krijgen..
Looks like I got my connection back. I'll try to get out as much order mails as possible.

15-11-19
Probleem: contact verloren met de lelloDVD PC vanuit het vakantieadres.Ik kan momenteel geen enkele bestelling opnemen of berichten beantwoorden. Hopelijk is het probleem snel opgelost. Sorry voor het ongemak.
Problem: lost contact with the lelloDVD PC from my vacation address. I can't send out any order mails or answer any message. Hopefully the problem is solved soon. Sorry for the inconvenience.

13-11-19
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 27 november worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe.
Betalingen zonder (correct) bestelnr in de overschrijving worden als laatste verwerkt.
Speciaal voor Marktplaatsklanten: gebruik e-mail! Bestelcorrespondentie zonder bestelnr in de email-titel/onderwerp/subject worden nog later verwerkt!
Er worden geen herinneringen gestuurd. Niet-betaalde bestellingen worden als annulering beschouwd.
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From November 27th, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

06-11-2019
Vooraankondiging: lelloDVD is op vakantie van 13 november t/m 26 november..

09-09-2019
I.v.m. een storing op het Postkantoor, konden er vandaag geen geregistreerde pakketten verzonden worden..

01-03-2019
I.v.m. Carnaval worden  bestellingen pas weer vanaf woensdag 6 maart verzonden.

03-01-2019
Iedereen de beste wensen voor 2019.
Mijn verontschuldigingen aan iedereen die nog geen antwoord op hun vraag of verzoekje heeft gekregen. De afgelopen weken is het extreem druk en had ik zelfs geen tijjd voor de meest simpele vragen. Ik ben er mee bezig.

13-11-18
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 29 november worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe.
Betalingen zonder (correct) bestelnr in de overschrijving worden als laatste verwerkt.
Speciaal voor Marktplaatsklanten: gebruik e-mail! Bestelcorrespondentie zonder bestelnr in de email-titel/onderwerp/subject worden nog later verwerkt!
Er worden geen herinneringen gestuurd. Niet-betaalde bestellingen worden als annulering beschouwd.
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From November 28th, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

09-11-18
lelloDVD is op vakantie van 14 november t/m 28 november. Meer info volgt.

16-07-2018
Link onder de 4K-knop gecorrigeerd.

25-06-2018
lelloDVD gaat in vakantiemodus van 25 juni t/m 12 juli. Dit betekent het volgende:

  • Het kan zijn dat je niet dezelfde dag de betaalgegevens toegestuurd krijgt voor een bestelling.
  • Het kan zijn dat bestellingen later dan normaal verzonden worden.
  • Dat afhaalmogelijkheden beperkter zijn.
  • Speciale bestellingen niet in behandeling genomen kunnen worden
  • van vrijdag 29 juni tot zondag 1 juli helemaal geen bestellingen opgenomen of afgehandeld worden, of verzonden.

21-04-2018
Functionele update betreft hoofdzakelijk de toevoeging van 4K UHD Blu-ray titels. Er is ook een kleine tweak gemaakt aan de zoekmachine, maar dit zou niet op moeten vallen. Binnenkort een serieuzere zoekupdate.
NB: Audio en Ondertitel-specificaties van 4K titels betreft alleen die van de 4K disc, niet (noodzakelerwijs) van de niet-4K discs die in de KeepCase en/of Box Set zitten.

12-03-2018
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 26 maart worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe.
Betalingen zonder (correct) bestelnr worden als laatste verwerkt.
Speciaal voor Marktplaatsklanten: gebruik e-mail! Bestelcorrespondentie zonder bestelnr in de email-titel/onderwerp/subject worden nog later verwerkt!
Er worden geen herinneringen gestuurd. Niet-betaalde bestellingen worden als annulering beschouwd.
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From March 26th, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

06-03-2018
lelloDVD is op vakantie van 13 maart t/m 25 maart.

09-02-2018
Vanwege Carnaval worden  bestellingen pas weer vanaf woensdag 14 februari verzonden.

01-01-2018
Iedereen het beste gewenst voor 2018
Verzendkostenpagina aangepast

29-12-2017
Postzegelpagina aangepast aan de nieuwe 2018 PostNL posttarieven.

15-12-2017
Transparante Amaray Blu-ray KeepCases zijn weer op voorraad.

11-12-2017
I.v.m. werkzaamheden bij lelloDVD is op dinsdag 12 december voor een groot deel van de middag geen internet beschikbaar. Hierdoor kunnen mogelijk niet alle bestellingen direct opgenomen en/of afgehandeld worden. Ook telefonisch niet bereikbaar gedurende deze periode.

11-11-17
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 28 november worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe.
Betalingen zonder (correct) bestelnr worden als laatste verwerkt.
Speciaal voor Marktplaatsklanten: gebruik e-mail! Bestelcorrespondentie zonder bestelnr in de email-titel/onderwerp/subject worden nog later verwerkt!
Er worden geen herinneringen gestuurd. Niet-betaalde bestellingen worden als annulering beschouwd.
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From November 28th, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

30-10-2017
De kortingsregeling zoals die geldt op lelloDVD.nl en Marktplaats komt per 01-01-18 te vervallen voor bestelling die via Marktplaats gemaakt zijn
Voor bestellingen via lelloDVD.nl blijft de regeling bestaan.

27-10-2017
lelloDVD is op vakantie van 12 november t/m 28 november.

17-10-2017
Op woensdag 18 oktober heb ik beperkt toegang tot internet (vanwege de werkzaamheden hier). Hierdoor is het mogelijk dat bestellingen niet verzonden kunnen worden of nieuwe bestellingen opgenomen. Sorry voor het ongemak!

15-10-2017
I.v.m werkzaamheden op 16-10 t/m 19-10 kan er vertraging optreden bij  het opnemen, afhandelen en verzenden van bestellingen, als ook het reageren op speciale verzoekjes en vragen.

13-09-2017
Een ramp komt nooit alleen. Door een enorme waterschade hier zal de komende dagen een nog grotere vertrraging optreden bij het afhandelen van bestellingen en het beantwoorden van vragen..

11-09-2017
I.v.m.voormelde situatie is het ook niet mogelijk op speciale verzoekjes/bestellingen in te gaan gedurende de rest van september.
Sorry voor het ongemak.

08-09-2017
Wegens familieomstandigheden kan het zijn dat de komende weken vertraging optreedt in het afhandelen van bestellingen.

21-08-2017
Wegens familieomstandigheden kan het zijn dat de komende week vertraging optreedt in het afhandelen van bestellingen.

24-02-2017
Vanwege Carnaval kunnen ook op dinsdag 28 februari geen bestellingen verzonden worden.

22-02-2017
Maandag 27 februari kunnen er helaas geen bestellingen verzonden worden. Excuus voor het ongemak.

21-02-2017
Door familieomstandigheden kan in de komende dagen vertraging optreden met de afhandeling van bestellingen.

24-01-2017
Postzegels toegevoegd voor de verzamelaar.

08-01-2017
Beste wensen nog gewenst voor 2017.
Dinsdag 10 januari kunnen geen bestellingen verzonden worden.
Verzendkosten aangepast, hoofdzakelijk voor het buitenland.
Postzegelpagina binnen een paar dagen aangepast aan nieuwe PostNL-tarieven.

15-11-16
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 1 december worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe.
Betalingen zonder (correct) bestelnr worden als laatste verwerkt.
Speciaal voor Marktplaatsklanten: gebruik e-mail! Bestelcorrespondentie zonder bestelnr in de email-titel/onderwerp/subject worden nog later verwerkt!
Er worden geen herinneringen gestuurd. Niet-betaalde bestellingen worden als annulering beschouwd.
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From December 1st, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

10-11-2016
lelloDVD gaat weer in vakantiemodus van woensdag 16 november tot donderdag 1 december. Meer informatie volgt.
lelloDVD goes into another vacation-mode from November 16th till December 1st. More information follows.

31-10-16
Storing opgelost!.

30-10-16
Tijdelijke storing!.


19-08-16
Op maandag 22 augustus kunnen  waarschijnlijk geen bestellingen verzonden worden.


04-07-16
Donderdag en vrijdag 7 en 8 juli is lelloDVD 'gesloten'. Nieuwe bestellingen worden pas vrijdag/zaterdag weer afgehandeld. Ook worden er geen bestellingen verstuurd.


29-06-16
Woensdag en donderdag 29 en 30 juni is lelloDVD 'gesloten'. Nieuwe bestellingen worden pas vrijdag weer afgehandeld. Ook worden er geen bestellingen verstuurd. Mogelijk ook nog niet op vrijdag.


24-06-2016
lelloDVD gaat in vakantiemodus van 27 juni t/m 21 juli. Dit betekent het volgende:

  • Het kan zijn dat je niet dezelfde dag de betaalgegevens toegestuurd krijgt voor een bestelling. In enkele gevallen zelfs een paar dagen later pas.
  • Het kan zijn dat bestellingen later dan normaal verzonden worden.
  • Dat afhaalmogelijkheden beperkter zijn.
  • Speciale bestellingen niet in behandeling genomen kunnen worden
12-06-16
Vanaf heden ook gebruikte DVD's en BD's te koop. Deze zijn herkenbaar aan de grijze achtergrond. De toestand van deze items varieert van beroerd tot nieuw, maar spelen gegarandeerd goed af.
As of today, used DVDs and BDs can be purchased. These can be recognized by their grey background. The conditions.of these items vary between horrible and new, but play  without problem.

16-05-16
Tijdelijke oplossing voor de storing  geinstalleerd. Site zou als normaal moeten werken
Temporary solution installed. lelloDVD should work as usual.

14-05-16
Tijdelijke storing op de Webhost van lelloDVD
Temporary problems on lelloDVD's Webhost

15-03-16
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 31 maart worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe.
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From March 31st, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

04-03-16
lelloDVD gaat weer in vakantiemodus van woensdag 16 maart t/m donderdag 31 maart. Meer informatie volgt.
lelloDVD goes into another vacation-mode from March 16th till March 31th. More information follows.

12-02-2016
Tot en met zondag 14 februari, tot 12% korting op je bestelling. Zie hier de voorwaarden.
Till Sunday Februari 14, up to 12% discount on your order, Check here for conditions.

12-02-2016
Nieuw produkt toegevoegd: frankeerbare Postzegels. Verschillende sets beschikbaar tegen ongeveer 10% korting t.o.v. de nominaalwaarde.

12-11-2015
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 27 november worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe :)
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From November 27th, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

31-10-2015
lelloDVD gaat weer in vakantiemodus van donderdag 12 november t/m donderdag 26 november. Meer informatie volgt.
lelloDVD goes into another vacation-mode from November 12th till November 26th. More information follows.

21-06-2015
lelloDVD gaat in vakantiemodus van 22 juni t/m 14 juli. Dit betekent het volgende:
  • Het kan zijn dat je pas aan het einde van dag de betaalgegevens toegestuurd krijgt voor een bestelling.
  • Het kan zijn dat bestellingen 1 dag later dan normaal verzonden worden.
  • Dat afhaalmogelijkheden beperkter zijn.
  • Dat in de week van 30 juni t/m 3 juli géén bestellingen verzonden kunnen worden
  • Speciale bestellingen niet in behandeling genomen kunnen worden
15-06-2015
lelloDVD gaat in vakantiemodus op 22 juni. Meer info volgt.
lelloDVD goes in vacation mode on June. More info follows.

24-02-2015
lelloDVD is op vakantie van donderdag 03-03-15 t/m woensdag 17-03-15.
Nieuwe bestellingen worden opgenomen in deze periode, maar er wordt niets verzonden.
lelloDVD will be on vacation from 03-03-15 till 17-03-15.
During this period new orders are accepted, but nothing will be shipped.


27-12-2014

t/m woensdag 31 december 2014, alleen bij aankoop van Nikita, Seizoen 1, 8% korting op de rest van je bestelling met coupon code N11408
Gebruik de coupon code op de Winkelwagen -> Checkout pagina. Gebruikelijke uitzonderingen van kracht..

Till Wednessday (23:59) 31 December 2014, only with the purchase of Nikita, Season 1, 8% discount on the rest of your order with coupon code N11408
Don't forget to add your coupon code on the Shopping Cart -> Checkout page. Usual exceptions apply.


22-12-2014

t/m woensdag 24 december 2014, alleen bij aankoop van Medium, Seizoen 1, 9% korting op de rest van je bestelling met coupon code M11409
Gebruik de coupon code op de Winkelwagen -> Checkout pagina. Gebruikelijke uitzonderingen van kracht..

Till Wednessday (23:59) 24 December 2014, only with the purchase of Medium, Season 1, 9% discount on the rest of your order with coupon code M11409
Don't forget to add your coupon code on the Shopping Cart -> Checkout page. Usual exceptions apply.


13-12-2014

t/m zondag 21 december 2014, alleen bij aankoop van Peter Jacksons King Kong 1-disc of 2-disc DVD, 10% korting op de rest van je bestelling met coupon code SKK1410
Gebruik de coupon code op de Winkelwagen -> Checkout pagina
Kortingen en aanbiedingen worden nog niet automatisch verwerkt, maar zul je terugvinden in de betaalgegevens die je toegestuurd krijgt.
Korting geldt alleen voor items op voorraad en niet voor verzendkosten, keepcases, rijdelijke aanbiedingen en combi-aanbiedingen als x dvd's voor y euro.

Till Sunday (23:59) 21 December 2014, only with the purchase of Peter Jackson's King Kong 1-disc or 2-disc DVD, 10% discount on the rest of your order with coupon code SKK1410
Don't forget to add your coupon code on the Shopping Cart -> Checkout page.
Discounts and offers haven't been automatically deducted yet, but can be found in the payment mail you'll receive.
Discount only applies to items in stock and doesn't apply to shipping, keepcase, temporary offers and combi-offers like x dvds for y euro.


18-11-2014
lelloDVD vakantiemodus: Nieuwe bestellingen worden opgenomen in de komende 2 weken, maar er wordt niets verzonden. Vanaf 2 december worden bestellingen afgehandeld volgens het "eerst betaald, eerst maalt" principe :)
lelloDVD vacation-mode:  During the next 2 weeks new orders are accepted, but nothing will be shipped. From December 2nd, orders will be processed according to the "first paid, first shipped" principle.

26-10-2014
lelloDVD gaat weer in vakantiemodus van dinsdag 18 november t/m dinsdag 2 december. Meer informatie volgt.
lelloDVD goes into another vacation-mode from November 18th till December 3th. More information follows.

04-07-2014
De laatste 4 dagen was er geen internetverbinding mogelijk, waardoor geen mails verstuurd konden worden. Hierdoor is ook de mailbox (van info@lellodvd.nl en van Marktplaats.nl) volgelopen en zijn mails vanaf  2 juli niet aangekomen.
The last 4 days there was no internet connection. Because of this, no mails were sent and mails sent from July 2 to info@lellodvd.nl (also from Marktplaats.nl).have not arrived.

21-06-2014
lelloDVD gaat in vakantiemodus tot 17 juli. Dit betekent het volgende:
  • Het kan zijn dat je pas aan het einde van dag de betaalgegevens toegestuurd krijgt voor een bestelling.
  • Het kan zijn dat bestellingen 1 dag later dan normaal verzonden worden.
  • Dat afhaalmogelijkheden beperkter zijn.
  • Dat in de week van 2 juli t/m 7 juli géén bestellingen verzonden kunnen worden
  • Speciale bestellingen niet in behandeling genomen kunnen worden
07-03-2014
lelloDVD is op vakantie van donderdag 13-03-14 t/m woensdag 26-03-14.
Nieuwe bestellingen worden opgenomen in deze periode, maar er wordt niets verzonden.
lelloDVD will be on vacation from 13-03-14 till 27-03-14.
During this period new orders are accepted, but nothing will be shipped.


01-01-2014
Beste Wensen voor 2014!
Komende weken gaat lelloDVD opruimen. Deze opruimingsaanbiedingen vind je bovenaan de Temporary Offers categorie en blijven bovenaan staan.
Best Wishes for 2014!
During the next weeks, lelloDVD will be clearing its stock. These clearance offers you find in the Temporay Offers section and will remain at the top of that section.


15-11-2013
lelloDVD is op vakantie van vrijdag 15-11-13 t/m donderdag 28-11-13.
Nieuwe bestellingen worden opgenomen in deze periode, maar er wordt niets verzonden t/m donderdag 28-11-13.
lelloDVD will be on vacation from 15-11-13 till 29-11-13.
During this period new orders are accepted, but nothing will be shipped before November 29.


05-11-2013
lelloDVD gaat weer in vakantiemodus van vrijdag 15 november t/m donderdag 28 november. Meer informatie volgt.
lelloDVD goes into another vacation-mode from november 15th till november 29th. More information follows.

01-11-2013
Verzendkosten zijn aangepast voor verzending buiten Nederland. Verzendkosten voor binnen Nederland worden op 01-01-14 aangepast.
Shipping costs have changed for dfelivery outside of Holland. Shipping costs within Holland will change on 01-01-14.


18-09-2013
lelloDVD is weer in normale modus. Er kunnen nog wel vertragingen optreden met bestellingen (met incorrecte overschrijvingen) en met het beantwoorden van vragen.
lelloDVD is back regular mode. There still can be delays with orders (with incorrect payments) and with the answering of questions.


02-09-2013
Vakantiemodus info (geldig t/m 15-09-13)

0. Dit keer is het een experimentele modus. Iemand anders neemt de zaken waar deze 2 weken, die mogelijk niet altijd even snel alle titels kan vinden, maar toch voor enige continuïteit zorgt.
Heb je een klacht, stuur deze dan via de Vraag-link en meldt het bestelnr en het probleem. Alvast sorry voor het ongemak.
1. Vragen kunnen niet beantwoord worden t/m 15 september. Wil je je vraag toch alvast stellen, stuur 'm dan via de Vraag-link. Vragen via bestelmails worden niet beantwoord, ook na 15 september niet.
2. Afhalen is niet mogelijk
3. Bestellingen via (oude) bestelmails worden niet in behandeling genomen. Stuur je bestelling dus door via Winkelmandje en Checkout.
4. Bestellingen kunnen niet aangepast worden.
5. Overschrijvingen met een incorrecte referentie (LDA10XXX - kenmerk) worden pas na 15 september afgehandeld.
6. Niet elke dag worden bestelling afgegeven bij PostNL. Dus bij spoed kun je beter niet bestellen.
7. ALLE kortingsregelingen komen te vervallen (dus ook de 3 voor 15). Daarvoor in de plaats gelden vaste verzendkosten per bestelling: 2 euro binnen Nederland (tot 10kg), 3.50 euro voor de rest van Europa (tot 2kg).
8. KeepCase-bestellingen kunnen niet verwerkt worden.


Dus voor een soepele afhandeling:
Plaats je bestelling (en geef ook direct je adresgegevens door, ook vaste klanten!). Wacht op de bestelmail met betaalinstructies. Maak de overschrijving (met de correcte referentie). (Stuur via de bestelmail je adres door als die je nog niet gestuurd had). Wacht op het "verzonden"-bericht.



28-08-2013
lelloDVD gaat weer in vakantiemodus van maandag 2 september t/m  zondag 15 september. Meer informatie volgt.
lelloDVD goes into another vacation-mode from September 2nd till September 16th. More information follows.


19-06-2013
lelloDVD gaat in vakantiemodus tot einde juli. Dit betekent het volgende:
  • Het kan zijn dat je pas aan het einde van dag de betaalgegevens toegestuurd krijgt voor een bestelling.
  • Het kan zijn dat bestellingen 1 dag later dan normaal verzonden worden.
  • Dat afhaalmogelijkheden beperkter zijn.
  • Dat in de week van 1 juli t/m 6 juli géén bestellingen verzonden kunnen worden
  • Speciale bestellingen niet in behandeling genomen kunnen worden

04-06-2013
Zondag 9 juni is er een rommelmarkt in de Pijlijzerstraat (5223 JD Den Bosch). lelloDVD staat daar ook van 9:00 tot 17:00 met gereduceerde prijzen op DVD's en BD's op een select aantal titels.
Next Sunday, June 9th, there's the annual 2nd-hand market in the Pijlijzerstraat (5223 JD Den Bosch). lelloDVD will be there with reduced DVD and BD prices on a selected number of titles.

12-05-2013
De KeepCase pagina is geupdate. Deze pagina is het beste zichtbaar met de nieuwste browserversies (die CSS3 ondersteunen, waaronder IE10+)
KeepCases zijn niet vindbaar met de zoekmachine in het linker menu, maar de pagina heeft een eigen 'zoek'-machine. Zie ook de info onderaan die pagina.
  The KeepCase page has been updated. This page is best viewable with the latest browser versions (that support CSS3, eg, IE10+).
You cannot find KeepCases with the search engine in the left menu, but the page has it's own 'search'-engine. Also check the info at the bottom of that page.


04-03-2013
lelloDVD is op vakantie van 14-03-13 t/m 25-03-13.
Bestellingen die vóór 14 maart binnenkomen en waarvan de betaling vóór 14 maart binnen is zullen nog op of voor 14 maart verzonden worden, daarna pas op 26 maart op z'n vroegst.
lelloDVD will be on vacation from 14-03-13 till 25-03-13.
Orders and payments that come in before March 14 be shipped on or before March 14, after that on March 26, at the earliest.


17-02-2013
Ok, zaken zijn weer redelijk op orde! Volgende crash verwacht over 4 jaar weer :)
Ok, business almost as usual! Next crash expected in 4 years :)

13-02-2013
PC CRASH @lellodvd thuis. Kan momenteel bijna niets. Niet internetten of mails lezen. Ziet er serieus slecht uit. Heb geduld, aub!
PC CRASH @lellodvd at home. Can't internet, can't read e-mail. Looks seriously bad. Be patient, please!!

18-01-2013
Verzendkosten aangepast, alleen voor naar het buitenland en hoofdzakelijk in de 0-250gr categorie.
Shipping costs updated, but only for destinations outside of Holland and mainly in the 0-250gr category.

06-12-2012
Nieuwsbrief #32 is verzonden. Alleen naar diegenen die zich ooit hebben aangemeld voor de nieuwsbrief. Had je je aangemeld maar de nieuwsbrief niet ontvangen, controleer dan of de mail in je spam-box terecht is gekomen.
Newsletter #32 has been sent. But only to those who ever applied for it. If you applied but didn't receive the newsletter, then please check your spam folder.

03-11-2012
lelloDVD is op vakantie van vrijdag 16-11-12 t/m maandag 27-11-12.
Bestellingen die vóór 20:00 15 november binnenkomen en waarvan de betaling vóór 21 november binnen is zullen nog vóór 24 november verzonden worden.
Nieuwsbrief komt binnen een week na 27 november, voor klanten die aangemeld zijn
lelloDVD will be on vacation from 16-11-12 till 28-11-12.
Orders that come in before 20:00 November 15 and paid before November 21 will be shipped before November 24.
Newsletter will be sent within a week after November 27..


24-06--2012
lelloDVD gaat in vakantiemodus tot einde juli. Dit betekent het volgende:
  • Het kan zijn dat je pas aan het einde van dag de betaalgegevens toegestuurd krijgt voor een bestelling.
  • Het kan zijn dat bestellingen 1 dag later dan normaal verzonden worden.
  • Dat afhaalmogelijkheden beperkter zijn.
  • Dat in de week van 2 juli t/m 7 juli géén bestellingen verzonden kunnen worden
  • Speciale bestellingen niet in behandeling genomen kunnen worden

24-05--2012
Er is een vergelijkfunktie toegevoegd. Van sommige titels zijn er zoveel varianten dat het handig kan zijn de specificaties naast elkaar te zien. Verschillen zijn gemarkeerd. Titels kun je selecteren uit zoekresultaten en uit de alfabetische lijst.
A compare function has been added. In case of multiple versions of a title, it can come in handy to see the specifications next to each other. Differences are marked. Titles you can select from search results and from the alphabetical list..

16-04-2012
Zondag 22 april is er een rommelmarkt in de Pijlijzerstraat (5223 JD Den Bosch). lelloDVD staat daar ook van 9:00 tot 17:00 met gereduceerde prijzen op DVD's en BD's op een select aantal titels.
Next Sunday, April 22nd, there's a 2nd-hand market in the Pijlijzerstraat (5223 JD Den Bosch). lelloDVD will be there with reduced DVD and BD prices on a selected number of titles.

09-03-2012
lelloDVD is op vakantie van 16-03-12 t/m 27-03-12.
Bestellingen die vóór 20:00 15 maart binnenkomen en waarvan de betaling vóór 20 maart binnen is zullen nog vóór 22 maart verzonden worden.
lelloDVD will be on vacation from 16-03-12 till 28-03-12.
Orders that come in before 20:00 March 15 and paid before March 20 will be shipped before March 22.


15-01-2012
Verzendkosten aangepast, hoofdzakelijk voor het buitenland.
Shipping costs updated, mostly for destinations outside of Holland.

01-01-2012
lelloDVD wenst iedereen een prettig en gezond 2012
lelloDVD wishes everybody a nice and healthy 2012

View News Archive 2004-2011